Propagácia sa mení – naučte sa prispôsobiť zmenám

Kreativita pokrýva každé povolanie a prácu od dátového vedca až po riaditeľa obchodnej spoločnosti. Podľa  LinkedIn potrebujú organizácie ľudí, ktorí dokážu inovovať, riešiť problémy a vyvíjať nové riešenia.
Je iróniou, že kreativita je závislejšia než kedykoľvek predtým na správnych nástrojoch, údajoch a systémoch. Dobrodružstvo v tvorivosti tiež závisí od uvoľneného myslenia, ktoré sa nemôže vyskytnúť v prostredí bez nástrojov. Väčšina kreatívnych zamestnancov, dizajnérov a výrobcov je oboznámená s kreatívnym cloudom spoločnosti Adobe. Je to nesporný štandard, pokiaľ ide o pomoc spoločnostiam pri navrhovaní, dodávaní a riadení skvelých zákazníckych skúseností. Adobe tiež vytvára atmosféru, ktorá umožňuje väčší rozsah a slobodu dosiahnuť uspokojujúcu prácu.

známky

Rozumná inteligencia
Štandardom sa stáva praktická inteligencia a efektívna automatizácia v reálnom čase. Čo musíte urobiť je riadiť životný cyklus koncového obsahu od vytvorenia a spolupráce až po doručenie a optimalizáciu. Tento obsah podporuje personalizované a prepojené skúsenosti zákazníkov na ľubovoľnej obrazovke, kdekoľvek sa nachádzajú ľudia – od webových stránok a mobilných aplikácií až po online komunity.
Cloudová spoločnosť Salesforce spolupracuje so Sitecore a pracujú na tom, aby sa odklonili od manuálneho riadenia, kde sú teraz. Bez údajov je obsah iba pekný. Bez obsahu sú údaje iba číslami.

tablet

Zistite, ako zúročiť priemyselný posun
Kedykoľvek dôjde k výraznému posunu v tom, ako značky vytvárajú obsah, ako ju propagujú, ako sa zameriavajú, ako sa dostávajú k spotrebiteľom, a to vytvára nové príležitosti.
Skutočná príležitosť nebude plávať proti prúdu konkurencie, ako je Adobe alebo Salesforce, ale pri hľadaní spôsobov, ako urobiť riešenia lepšie pre vašu spoločnosť. Vytváranie hodnotných ekvivalentných riešení v menšom meradle pre začínajúcich podnikateľov poskytne priaznivé podmienky. Najväčšia vec, ktorú je potrebné mať na pamäti, je študovať, ako sa obsah posunul a kam smeruje.

18 února, 2019